Diensten van SKILLS2GO

Alle diensten van SKILLS2GO zijn gericht op het verbeteren van: klantgerichtheid, samenwerking, deskundigheid, veiligheid en medewerkerstevredenheid, door bruggen te slaan tussen strategie en praktijk.

De gedachte achter deze diensten is dat jij samen met je medewerkers steeds dichter bij je doelen komt. De medewerkers weten wat er van hun verwacht wordt, omdat de doelstellingen vertaald zijn in duidelijke concrete instructies, passend bij functie en rol van de medewerker. De organisatie zal moeten meebewegen met de ontwikkeling van de medewerkers en aansluiting moeten vinden op hun ambities.

Aan de hand van zorgvuldige gap-analyses wordt de kloof zichtbaar tussen de competenties die de medewerkers hebben en de competenties die nodig zijn voor het bereiken van jouw organisatiedoelstellingen. Op die basis worden trainingen samengesteld die naadloos aansluiten op jouw organisatievraagstukken.

Persoonlijk Ontwikkelingsplan (POP)

Medewerkers in beweging, rendement omhoog!

Welke competenties hebben je medewerkers nodig om hun functie juist uit te voeren?

Is er inzicht in de ambities van medewerkers en is er behoefte aan verdere ontwikkeling?

Maak de groei van de medewekers zichtbaar!

Bekijk dienst

Veiligheidscultuur verbeteren

“Allemaal wel waar, maar in de praktijk werkt dat heel anders”

Hoe creëer je een cultuur van veiligheid?

Bekijk dienst

Kennismanagement

Heeft jouw organisatie voldoende actuele kennis in huis om alle opdrachten goed uit te kunnen voeren?

Bekijk dienst

Trainingen

Is iedereen voldoende voorbereid op de toekomstige ontwikkelingen binnen het bedrijf?

Bekijk dienst

Organisatieadvies

Hoe sla je de brug tussen beleid en concrete maatregelen en hoe groei je naar een excellente dienstverlening?

Bekijk dienst
Meer weten over onze diensten? Neem contact op